Organizacija nastave od 12. 4. do 16. 4. 2021.
Poštovani roditelji i dragi učenici!
Sukladno Zaključku o organizaciji nastave u osnovnim i srednjim školama na području Grada Zagreba Stožer civilne zaštite Grada Zagreba donio je odluku da će se od ponedjeljka 12. travnja do petka 16. travnja 2021. godine, za učenike 5.-8. razreda nastava održavati po modelu „C“, odnosno na daljinu.
Održavanje nastave bit će u realnom vremenu, prema važećem rasporedu sati, preko platforme TEAMS.
U ponedjeljak, 12. travnja, nastava počinje u B smjeni, što znači da 5. i 7. razredi te 4.b imaju nastavu u prijepodnevnom turnusu, dok 6. i 8. razredi te 4.a imaju nastavu u popodnevnom turnusu.
Nadamo se da će ovaj „C“ model održavanja nastave – nastava na daljinu, trajati što kraće, i da će se svi učenici što prije vratiti u učionice.
Sve promjene u organizaciji rada škole, kao i eventualni produžetak nastave na daljinu, doznat ćete putem maila od svojih razrednika te će iste biti objavljene na mrežnoj stranici škole.
Srdačan pozdrav i želim svima da ostanete dobro i zdravi :)
ravnateljica
Petra Štingl Raić, prof.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
JUTARNJA SMJENA |
|
SAT |
VRIJEME |
1. |
8:00 - 8:45 |
2. |
8:50 - 9:35 |
odmor 10 minuta, mliječni obrok |
|
3. |
9:45 - 10:30 |
odmor 15 minuta, mliječni obrok |
|
4. |
10:45 - 11:30 |
5. |
11:35 - 12:20 |
6. |
12:25 - 13:10 |
7. |
13:15 - 13:55 |
POPODNEVNA SMJENA |
|
SAT |
VRIJEME |
1. |
14:00 - 14:45 |
2. |
14:50 - 15:35 |
odmor 10 minuta, mliječni obrok |
|
3. |
15:45 - 16:30 |
odmor 10 minuta, mliječni obrok |
|
4. |
16:40 - 17:25 |
5. |
17:30 - 18:15 |
6. |
18:20 - 19:05 |
7. |
19:10 - 19:55 |
Škola |
• Upisi u srednje škole |
• Agencija za odgoj i ... |
• Ministarstvo znanost... |
• www.skole.hr |
• Zbornica |
Časopisi |
• Drvo znanja |
• Meridijani |
• Bug |
• PC chip |